#1 Skrevet Mai 24, 2007 Jann Gunnar er litt opptatt med jobb for tida, og vil ikke være tilstede på neste lokallagstreff. Men vi lar oss ikke stoppe av det. Neste lokallagstreff avholdes på vanlig sted, Bunnpris ved sluppen kl 15.00. Se vedlagt kart. Om være tillater det går det kanskje an å cruise en runde og vise oss frem litt? Andre forslag til aktiviteter er velkommne. Tar med Skiltplater og Klubbmerker til de som vil ha det. Sluppen2.bmp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2007 count me inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2007 Noen som tar med vag-com på møtet? Min har avgått med døden...RIP. Skulle hatt orden på et klimaanlegg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2007 Skal se om jeg finner min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2007 Da ses me i morgo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2007 Jeg stiller nok på det siste stavanger lokallagstreffet jeg får med meg idag, men om noen uker, så er jeg å sees i Trøndelag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...