#1 Skrevet Mai 24, 2007 Hender nå og da at S4en er skikkelig seig å starte (2.7 Biturbo). Dette skjer ALDRI med kald motor, kun med lunka og varm! Noen som har vært borti dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2007 Itte min. Sikkert en av de 180 dippeduttene som krangler. Har du sjekket etter feil med vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2007 Har ikke skjekket med vag-com, da den kommer kanskje 1 gang annen vær uke. Men man kan kanskje finne det ut der likevel. Har fått et tips å resette gasspjeldet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2007 Feil blir alltid lagret i minnet, og må manuelt slettes. Så er det noe diagnostikken har sett så vil du finne det. Sånn generelt så merker jeg at "moderne" biler starter litt kjappere hvis man lar elektronikken boote før man starter. Altså slå på tenningen og la den stå der et drøyt halvsekund før man fyrer starteren. Men det høres vel ut som du har større symptomer enn det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2007 Ja det tar alt fra 10 sekunder til 60 sekunder å få start og batteriet tapper seg fort som fy. Er ofte under 10V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2007 Har teste den med Vag-Com nå, fikk følgende feil: Alle 3 var sporadiske feil. -ECU LÅST : Motorstyrenhet låst -OMDR. LÅST : Tenningssignal utenfor skala -OMDR. LÅST : Tenningssignal for lavt Aner ikke helt hva jeg skal gjøre nå, ender vel med at jeg må levere bilen på service og må ut med drøssevis med $$$ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2007 Får du ikke koder og tekst på engelsk? Skjønner lite av norske oversettelser, og med koder kan du søke på all verdens forum som f.eks. http://www.rs246.com For meg høres den første ut som startsperra og de 2 siste som sluttsteget eller hallgiver. Men blir vill gjetting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 27, 2007 Får du ikke koder og tekst på engelsk? Skjønner lite av norske oversettelser, og med koder kan du søke på all verdens forum som f.eks. http://www.rs246.com For meg høres den første ut som startsperra og de 2 siste som sluttsteget eller hallgiver. Men blir vill gjetting. Det er ikke ekte vagcom:P dette er sånn som tar alle bilmerker! Men jeg får ta en test med VAG-COM å skjekke om jeg finner ut noe mer:) Også når jeg skulle parker utenfor TS-racing vogna på treffet i går, så streika jo bilen selvfølgelig og jeg stod å blokkerte HELE veien. Utrolig tøft!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 27, 2007 Heisann.. kunne trolig vær at startsperra di må loddes... Er ett stkk som ligger ved lesespolen ve tenningslåsen... Har lodda mange før når jeg jobbet på Audi senter forus.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...