kimmit racing kommer med ts racing chip i neste uke!

Anbefalte innlegg

nå har jeg hatt kontakt med kimmit racing seinest idag og han kommer til bergen i løpet av neste uke! chipene han kommer med er programvare ifra ts racing og er noe av det beste som er på markedet, chippene leverer effekt ifra 195-200 HK-310-320NW avhengig av stand på motor :) prisen er 7000 NOK og inkl, montering og prøvekjøring hvor all programvare fin tunes.

 

kimmit opererer med en mobil enhet når de forlater sine kontorer i sogn og fjordane og stiller opp en stand på feks ikea, lagunen, eller lignende som passer folket bra, jeg er ikke personlig tilstede men skal møte opp til sogn seinere i juni for og utføre samme jobben.

 

har selv sittet på med 1.8t med denne chippen både før og etter og effekten er meget merkbar :)

som dere vet så er ts-racing som leverer program varen meget drevne vag folk og har holdt på med dette lenge.

sjekk ut tsracing.no for effekt til de enkelte modeller :)

 

folk som er interresert kan skrive seg på liste her så tar jeg kontakt med kimmit som selv kan komme inn her på denne topicen med nærmere info om sted o.l.

 

dette er kvalitet folkens, anbefaler alle som vil ha mer futt i motoren og _merkbart_ bedre drag gjennom hele registeret til og stille opp på dette.

 

de chipper 1.8t 1.8ts, 1.9tdi, 2.5tdi inkl flere modeller.

 

håper på bra respons, mvh patrick rong :) ta kontakt med enten meg på tlf 90538233 eller kimmit sport racing på tlf:91704406

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

få opp noen flere interreserte då ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen,?dette var jo dårlig respons, var jo større interresse når den forrige topicen var oppe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal folk vente på en kar fra østlandet når samme jobben kan gjøres her i bergen ? Er jo 4-5 steder ,om ikke mer som tar slike jobber. Programvaren TS bruker/lager er ikke nødvendigvis bedre fordi den gir mer HK. Var ikke spesielt billig heller. Prøver ikke å ødelegge for noen her men er bare min mening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gir både mer hest og NW, han kommer ifra førde, ca 3 1/2 time ifra bergen. men for programvare ifra ts racing.. ville bare prøve og få dette igang i og med at det er litt sosialt ligger på en kurant pris. et lite treffmøte og trimming på samme stedet? må vel være noe av det beste ;)

 

mvh patrick

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel bare å komme på lokallagsmøtet på tirsdag om en uke, så kan det jo hende noen blir interessert... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.