#1 Skrevet Mai 24, 2007 Noen som vet om S-line dempere for A4 B6 Avant FWD går på en A4 B6 Sedan FWD? Bilen min er senket med Eibach sportline settet som senker 50/45. Har originale dempere på. Skulle gjerne hatt noe stivere som s-line demperne, men trenger å vite om disse demperne fra avant går på sedan. Noen som kan svare på det? Møller vet ingenting. Har spurt dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2007 Demperene skal være like. Det er fjærene som er forskjellige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2007 Demperene skal være like. Det er fjærene som er forskjellige. 100% sikker Inge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2007 Demperene skal være like. Det er fjærene som er forskjellige. Noen fler som kan bekrefte dette? Ikke det at jeg ikke stoler på deg Inge, men vil jo være helt sikker før jeg kjøper dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...