#1 Skrevet August 3, 2004 hmm..ser at folk på nabobygda fortsatt sliter med "uærlige svin" som ikke vet forskjell på ditt og mitt.. Hadde jeg personlig tatt svinet...så ville en rullestol blir personens framkomstmiddel videre..at det går an.. http://www.t-a.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20040803/NYHETER/108030015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2004 Fy flate... Ser ut som jeg har endel å lære! Stakkars mann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2004 Klør meg litt i huet her,for jeg lurer enkli på hva fyren tenker med? Fyren har blitt frastjelt bilen sin to ganger på 36 timer, og går alikevel ut med at han har deler til 4 andre biler liggende i garasjen?????????????????? Å når det attpåtil står fullt navn og alt da så..... Hehe... Uff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2004 At noen gidder å stjele denne fatter jeg ikke. Hadde det vært for blålysa (Hella-lampene) så er det en ting, men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2004 ja..enkelte vil og blir idioter..men makan til uflaks skal du lete lenge etter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...