#1 Skrevet Mai 25, 2007 Hei Er det mye jobb å bytte instrument panel på en A6 99 mod med analog klokke til ett nyere med digital klokke ? Hva må til av nye deler bortsett fra instrument panelet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2007 Ikke bare mye jobb... Det er umulig, tror jeg også. Det med analog klokke er ikke can-bus basert, og det med digital klokke er can-bus basert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2007 HeiEr det mye jobb å bytte instrument panel på en A6 99 mod med analog klokke til ett nyere med digital klokke ? Hva må til av nye deler bortsett fra instrument panelet da? Jeg tok ut instrument panelet på min S4 1992 modell på ca 1.5 time. Det var første gangen. Andre gangen gikk det på 10 min. I min bil er hele instrument panelet i en klump og det var ikke noe problem å få ut. Bare litt trangt å komme til. Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2007 Jeg har tatt ut instrumentpanelet flere ganger også, selve byttingen er ikke noe problem. Men du kan ikke bytte til et med digital klokke, ettersom jeg vet hvertfall. Men det finnes jo mange fine på eBay med analog klokke, disse er mye billigere også og vesentlig enklere å bytte rent elektrisk (med den IMMO greia...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...