#1 Skrevet Mai 25, 2007 hallo har en audi 80 tdi sen 94mod. er det noen som har no snøring på hva som feiler bilen min??? problemet er at bilen fusker,det skjer ved en spessiel plass på gassen enten den er på vei inn eller ut. det virker som den får dieselkutt eller noe,det rister liksom i hele bilen,men så fort jeg flytter pedalen litt lenger inn blir det borte.det er liksom i det område når du er ferdig med å gire å ska la motoren få slappe av litt å bare kruse,der begynner det å lugge. har kontrolert timingen på pumpa å fin justerten men det hjalp ikke stort.... håper det er noen som har hvert borti detta før å kanskje kan gi meg noen lete tråder på hva det kan være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2007 Hmmm. Dårlig respons på tråden din Eirik. Løfter den på topp igjen jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2007 ja detta er håpløst........ er det ingen som har noen ideer???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2007 Nå er ikk e jeg sikker på om det er vaier eller elektronisk overføring fra gasspedalen på denne men... Hvis det er elektronisk overføring på denne TDIen så tipper jeg det er kontaktene i gasspedalen som er blitt dårlige på ett bestemt punkt. Hvis det er vaier så spørs det om det er noe krøll innvendig i fordelingspumpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2007 Elektronisk pedal på den ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2007 det er elektronisk ja,har hatt misstanke om potensiometeret,har bare ikke målt det eller skopet det ennå.har blennet egr ventile å det hjalp ikke.får prøve med potensiometeret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...