#1 Skrevet Mai 25, 2007 På Grenland Auto AS - Lørdag 2 Juni 10.00 - 15.00. Vi har gleden av å invitere alle VW Audi Club medl til en Audiutstilling du ikke har sett maken til i Grenland. I vår Audihangar, lørdag den 2 juni fra kl 10.00 - ca kl 15.00 finner du disse bilene utstillt : Audi S3 . Kjøremaskinen som visker ut skillet mellomsportsbilklassen og kompaktklassen. Audi A4 Cabriolet trer selvbevisst frem - med ny optilkk og teknikk. Audi A5. Representerer noe helt nytt i produktprogrammet. Design og teknikk som er skapt for bevegelse. Audi S6. Fullblods sportsbil med plass til hele familien. Audi S8. Bilen med V 10 motor fra Lamborghini. Audi Q7 V8 TDI . SUV i ny dimensjon. Audi TT 3.2 S tronic . Et blikkfang uansett hvor du kjører. Med entusiastisk hilsen fra Audisentret i Telemark Grenland Auto As Vallemyrene Porsgrunn http://www.grenland-auto.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2007 Høres gromt ut ! tar nok turen innom ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2007 Der skulle jeg ha vøri;) Er i Bulgaria da, så det passer dårlig for min del.. Gromme børser det der! mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2007 jeg kommer, må se på alle de fete nye bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2007 Høres kult ut, kanskje jeg tar en tur innom hvis jeg har tid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2007 dårlig med vw her så vet ikke helt;)hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2007 eg kjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2007 eg kjem den har hele lokallaget hørt før: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2007 Arrg!!! der skulle jeg ha vert... men er i valdres da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 4, 2007 var lite med folk innom når jeg var der veit jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 4, 2007 Var rikelig den tiden jeg var der værtfall! Alexander, Jan Richard, Vegard og han derre karen med s4 var der. Syntes det var godt med folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 4, 2007 Han karen med S4 var meg det gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 4, 2007 Han karen med S4 var meg det gitt Lærer meg ikke alle nye navn med en gang da:nana: Men hyggelig kar er du ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...