#1 Skrevet Mai 25, 2007 Har idag prøvd å koble bort fartssperra på på bakspærra. d endte me at æ kjørte av eine bakdække, og fælgen e mongis ødelagt.. så d HASTA!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2007 vett kansje om 17` men d e ikke dekk til di.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2007 skulle helst hadd me dekk.. hehe, man har nu mange rare påfunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2007 Har 18"superleggera med fette nye dækk,så alt selges til rett pris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2007 Du kan få kjøpe mine.. de to felgene bake trengs det retting på statoil i harsta kan fikse det. jeg vil ha andre 17/18" men 225/40... dekk på Dekkene som står på bilen er brukt halve sesongen i fjord og til nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2007 Har 18"superleggera med fette nye dækk,så alt selges til rett pris! Korsen ser de felgene ut og hvor slitt er dekkene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2007 Mine er 225-40-18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 25, 2007 Dækkan e kjøpt før 2 uke sia,så dæm e rimelig ny ja!Har ikke bilde av felgene,men dem er pulverlakkert svart med flakk av sølv i(samme farge som bilen min) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 25, 2007 Kenneth, kordan fælga e d? størrelse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 25, 2007 Kenneth, kordan fælga e d? størrelse? Hei jeg vet ikke hva de heter men det er 17" inpress 35 trur de er 8" bredde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 25, 2007 Dækkan e kjøpt før 2 uke sia,så dæm e rimelig ny ja!Har ikke bilde av felgene,men dem er pulverlakkert svart med flakk av sølv i(samme farge som bilen min) Har du noe bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 25, 2007 Kenneth, har du bilde av dem då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 25, 2007 Kenneth, har du bilde av dem då? ja hvis du ser på noen av de bildene som ligger ute her på forumet ser du bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 25, 2007 Næi,men vest du ska tel harstad i mårra på gatebil,så får du se dæm dær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 25, 2007 Næi,men vest du ska tel harstad i mårra på gatebil,så får du se dæm dær! Kan ikke dra til harstad denne gangen men bilen bortest på bilde er min http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=65428&stc=1&d=1179939077 http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=64750&stc=1&d=1179248838 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 25, 2007 ka du skal ha førr dem da? e vældi interessert, æ.. hehe, enn at man skulle lek sæ. meeen, d va jo da gaaanske så arti! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 26, 2007 Kan ikke dra til harstad denne gangen men bilen bortest på bilde er min http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=65428&stc=1&d=1179939077 http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=64750&stc=1&d=1179248838 Ok,men det er bare å søke på OZ superleggera,så ser du hvordan dem ser ut,men bare at mine er pulverlakkert svart med flakk av sølv i! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 26, 2007 Er dert DISSE?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 26, 2007 ka du skal ha førr dem da? e vældi interessert, æ.. hehe, enn at man skulle lek sæ. meeen, d va jo da gaaanske så arti! Jeg har ikke peiling Dekkene var ganske dyre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 26, 2007 ok.. ka du kan tenk dæ sånn ca da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 26, 2007 ok.. ka du kan tenk dæ sånn ca da? Hva byr du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 26, 2007 uff.. d e d værste spm æ får, trur æ. æ har ikkje peiling på ka dem e værd.. rætt å slætt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 26, 2007 uff.. d e d værste spm æ får, trur æ. æ har ikkje peiling på ka dem e værd.. rætt å slætt! 7 milliona ...+ moms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 26, 2007 tjaa.. d va ikkje litt dyrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 4, 2007 har 4 stk rs4 felger 19" som selges for 4000,- slitte dekk og småskadet lakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...