#1 Skrevet Mai 25, 2007 jeg har en audi 84 mod quattro. Når jeg har bilen i bokk er ikke sperra inn, jeg slår av og på bak sperra manulet å hører den slår inn. Når jeg kjører bilen i bukk så går bilen ok der ett fram og ett bak hjul går rundt. Når jeg kjører så er det tungt å kjøre den når jeg svinger. Akkurat som sperra e på bak eller begge hjula bak drar sammen. Noen tips hva eller hvordan? Vis jeg gir på å slipper gassen å bilen bremser på motoren så blir det en ulyd - romle lyd under bilen fra drivverk-diff eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2007 ikke sperra på mellom akselen som ligger inne? da er den tung å styre med. høres slik ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2007 Koss kan æ sjekk om den ligg inn eller itj da, manuelt ja. Låser den bakhjula å, er det ett fram + låst bak. Svinger jeg så virker det som inner hjule bak spinner Kan prøve å sjekke litt i mårrå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2007 kan vel høres ut som at midt sperra ligger inne ja. for å sjekke det er det jo ikke værre enn å sette på brekket å prøve kjøre. Hvis sperra ligger inne så vil den kveles, hvis ikke vil du få drift ¨på fremhjulene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2007 ble litt usikker æ no, meine du at biln drar bare på fram hjula når brekke er på. Trudde den uannsett ville dra på ett fram + ett bak jeg. Vis jeg holder igjen ett bak så begynner det andre. At det skiftet bare side å drar på den som er lettest. Man lærer så lenge man lever:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2007 Dra på brekket når du har den på bukk, det er sikkert det han mener Da skal den ikke dra på bakhjula, gjør den det er midtsperra på. Hvis den er tung på rattet kan det også være andre faktorer som breie dekk, lite luft i de o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2007 prøvde det med handbrekket idag, da ble tungt å dra gitt å bilen stoppet. så da er væl sperra inne. Prøvde da å få den av men det var ikke enkelt, den sitter som f... Brukte ett skrujern å brekke med, men klarte ikke å rikke den mer enn 2-3mm Forslag.... hadde vart fint te koss æ kan få den av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2007 Tar i mot tips med glede, får den liksom ikke av igjen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2007 Ha holdt på litt idag å, den jævla spærra... Må få fikset den no før jeg setter skilt på bilen, men det var enklere sagt enn gjort Prøvde å slå på den me hammer idag for å sjekke om den sperre hendelen flyttet på seg da, men nei da. den rører seg 2mm inn og ut. Ser egentlig ut som sperra står av etter min meining, virker som hendelen er hel tilbake. Men sperra er jo inne:(:( dritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2007 er du helt sikker på at den er inne? får du bilen opp på alle fire så er det veldig lett å sjekke det med brekket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 30, 2007 Det er full stopp vis jeg prøver handbrekket, skal prøve å ta av bakerse del på girkassen å få sjekket hvordan det står til inni dær. kan jo være at sperra ha hengt seg opp. Noen som har prøvd det tidligere og har noen tips til hvordan man går fram;)?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 30, 2007 vet det har vært tråder her tidligere om fast sperre. Du kan jo prøve å søke litt, eller endre topic på tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...