Chrome speilkapper til Touran?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på to ting:

 

Hvor får man kjøpt Chrome speilkapper til NYE Touran?

 

Jeg vil gjerne slippe å lime, da det blir umulig/vanskelig og få av igjen.

Finnes det slike kapper som man kan feste på en enklere måte?

 

Evt. link?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry hvis jeg trenger meg på tråden din men jeg lurer på d samme til passat

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde vel styrt unna disse crome-kappene, ikke er det noe fint og dette hører vel fortiden til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde vel styrt unna disse crome-kappene, ikke er det noe fint og dette hører vel fortiden til?

Hører hva du sier... men det var ikke akkurat det jeg spurte om...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry hvis jeg trenger meg på tråden din men jeg lurer på d samme til passat

 

Hei!

 

Til Passat finner du her til en fin fin pris (sjekk under styling);

 

 

http://www.styling-tech.no/

 

Til Touran er jeg usikker....

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører hva du sier... men det var ikke akkurat det jeg spurte om...

 

 

Det er jo lov til og komme med ett lite hint, klapp på skulderen eller hva som helst, og kanskje så endrer personen meningen? :)

 

Du er vel en sånn type som ikke sier ifra hvis du ser din venn har en diger buse i nesa? Du lar vel bare han gå der i uvitenhet at den holder på å overta fjeset? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo lov til og komme med ett lite hint, klapp på skulderen eller hva som helst, og kanskje så endrer personen meningen? :)

 

Du er vel en sånn type som ikke sier ifra hvis du ser din venn har en diger buse i nesa? Du lar vel bare han gå der i uvitenhet at den holder på å overta fjeset? :)

Hahaha... artig skrue du :)

 

Skjønner poenget ditt :)

 

Er bare så vanskelig å finne slike chrome speilkapper til NYE touran, som ikke bør limes...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp vanlige som skal limes og bruk dobbelsidig tape istede, funker fint. Har hengt på et år uten antydning til å løsne. Så kan du også fjerne de hvis du blir lei eller vil selge bilen uten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp vanlige som skal limes og bruk dobbelsidig tape istede, funker fint. Har hengt på et år uten antydning til å løsne. Så kan du også fjerne de hvis du blir lei eller vil selge bilen uten.

Det var jammen ikke dumt!

 

At ikke jeg har tenkt på det.... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mine på jobben (Møller Stavanger), så da bør du kunne få hos din lokale forhandler. Mine er også montert med dobbelsidig tape, og de har hengt på i godt og vel 1,5 år nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mine på jobben (Møller Stavanger), så da bør du kunne få hos din lokale forhandler. Mine er også montert med dobbelsidig tape, og de har hengt på i godt og vel 1,5 år nå...

Okay.. men har møller slike kapper til den NYE touran da?

Pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på hva du mener.

 

Er det speilkapper som festes med en annen metode enn lim, eller hele speilhuset du vil ha?

 

Jeg vil absolutt anbefale deg å skifte hele speilhuset, det blir penest.

Har krom speilhus på min passat, kjøpt på ebay.de for ca 600kr inkl.frakt(slapp unna moms)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay.. men har møller slike kapper til den NYE touran da?

Pris?

 

Er det noe forskell på speilene før og etter facelift da: klø : Ser ikke sånn ut på bilder jeg har sett, men mulig jeg ta feil der: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det, speilhusa er like før og etter facelift. Nårdet gjelder å skifte ut den lakkerte delen eller lime på en kappe over, så har jeg kun funnet den typen som limes på.

Pris husker jeg ikke, men kan prøve å sjekke på mandag og legge det ut her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det, speilhusa er like før og etter facelift. Nårdet gjelder å skifte ut den lakkerte delen eller lime på en kappe over, så har jeg kun funnet den typen som limes på.

Pris husker jeg ikke, men kan prøve å sjekke på mandag og legge det ut her :)

Ok.. jeg venter i spenning :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehh...-..host-kremt...blir vel tirsdag siden vi har fri i dag.....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehh...-..host-kremt...blir vel tirsdag siden vi har fri i dag.....:)

Skjønte det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kamei speilkapper er det vi har. De selges for 1198,- veil utsalg på delelageret her. Om du ikke får tak i der du bor, så kan vi selvsagt sende deg et sett i oppkrav.... :) send pm eventuelt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.