#1 Skrevet Mai 26, 2007 Pøs på med bilder å film, slik at vi får en smakebit vi som ikje fikk vært der får sjå litt også Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2007 hey.. var en tur på treffet i dag.. tok noen bilder.. bilen jeg kjørte bilder jeg tok i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 26, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 26, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 26, 2007 et bilde fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 27, 2007 Jeg har også tatt noen bilder: Resten finner du her: http://gallery.raboc.org/2007_VACN_Vaaler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 27, 2007 Noen flere bilder og fullsize ligger her: http://merli-racing.mine.nu/gallery/VWAudiClubV%8Cler2007 Det kommer flere iløpet av kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 27, 2007 har et lass av bedritne og dårlige bilder som dukker opp i morra da jeg er ferdig med å redigere! orker ikke mer nå! sliten som fy etter en LANG dag på våler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 27, 2007 her noen fra meg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 27, 2007 Lokale Sheriffen fra Alvdal var også til stede..... Også et par disipler fra Oslo lokallag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 27, 2007 Flere bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 27, 2007 Flere bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 27, 2007 Flere bilder.... En meget smakfull mk1, gamle RS2'n til en kompis og en loff griller fra Audi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 27, 2007 flere bilder... Meget smakfull Audi, MK5 R-TSI, og en medlemms bil fra Elverum, Passat VR6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 27, 2007 Flere bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 27, 2007 Små sint Polo som enhver bilentusiast burde se opp for. Denne er rask. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 27, 2007 Bilde av go motoren. Denne tåler så vannvittig mye og har så grom lyd at jeg virkelig bøyer meg i støvet. Se på Jimmie sin R32 nå snart.. 502 hk er benket med turbo oppsettet han har. Klin orginal motor. Kun kompresjons senking. Det er helt rått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 27, 2007 flere bilder... MK2 med meget fete Parabol felger må jeg si:) Polere litt nå Martin, så det virkelig blir speil blankt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 27, 2007 Noen fler... Sjukt pen lakk farge på A4'n her... Meget pen bil. Sto å titta lenge på denne. Også sefølgelig en RS2. Hadde vært morro å kjøpt etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...