#201 Skrevet Mai 29, 2007 Kanskje mange som gnåler etter bilder av spesifikke biler nå, men har noen litt mer info/detaljbilder av den skamrå Passat typ 32Ben? Synes den virket som en av de jeg likte best fra treffet (av hva jeg ser på nettet). Og gjerne litt mer bilder av mangfoldet ellers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Mai 29, 2007 Kanskje mange som gnåler etter bilder av spesifikke biler nå, men har noen litt mer info/detaljbilder av den skamrå Passat typ 32Ben? . Regner med det er denne du mener? Også en av mine favoritter.Har desverre bare disse bildene, og ingen bakfra da den stod med bagasjeluka oppe hele dagen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Mai 29, 2007 Veldig fin Passat. Ligger store versjoner av det her og front/side i linken jeg la ut før i tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Mai 29, 2007 En kjenning av meg dette sin Passat! Ble meget rå! En av de fineste gamle bilene på treffet. Grom bil med femmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Mai 29, 2007 Regner med det er denne du mener? Også en av mine favoritter.Har desverre bare disse bildene, og ingen bakfra da den stod med bagasjeluka oppe hele dagen... Noen som vet å store felga er? 16 eller 17"? Strøken sak det her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Mai 29, 2007 Har ett av bagasjerommet her! Å en detalj på Passelav, som jeg synes var hysterisk genial!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Mai 29, 2007 Her er et bilde av en vento:Beklager at det ble noe uskarpt der ja:D takk, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Mai 29, 2007 Kan legge til at TS har ikke gjort noe som helst med denne bilen, Roy har fiksa alt selv. Er jo som sikkert alle ser vannavkjølt intercooler på den, ellers har han laget en del andre smarte løsninger. Tror ikke det er noen andre som har bremset over 200hk og ca 450nm med orginal turbo på denne motor før.Kan jo prøve og send han en PM, men han er ikke så mye på forumet for tiden, så er det noe spes kan du sende meg PM og jeg kan sette deg i kontakt med han. Vannkjølt ic forklarer alle de slangene som var for "tynne" til trykkslanger.........så den på banen på lørdag/søndag (???) å det så ut som det gikk greit Diesel er slettes ikke noe treige biler lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Mai 29, 2007 Noen fler som har? skulle gjerne hatt det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Mai 29, 2007 Her er et til av Ventoen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Mai 29, 2007 Tror jeg har ett jeg også. Men sliter med hiddenn. Plutselig får jeg feil melding når jeg skal gjøre bildene mindere for å legge de inn. Og med min hiddenkunnskap så sitter jeg har med ca 50 bilder jeg ikke får lagt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Mai 29, 2007 Noen som tok bilder av min sorte S4 med "AUDI S4" og "QUATTRO" skilt ? Fant dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Mai 29, 2007 Har ett av bagasjerommet her! Å en detalj på Passelav, som jeg synes var hysterisk genial!! Passelaven var bilen jeg kom med til treffet. Kan vel si at jeg har en liten finger med i spillet når det gjelder det klistremerket der:) Morsom og stiv bil som flytter greit på seg. 180 dieselhester fungerer bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Mai 29, 2007 Noen som tok bilder av min sorte S4 med "AUDI S4" og "QUATTRO" skilt ? Tok ett, tipper dette er bilen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Mai 29, 2007 Her kommer mere bilder, enjoy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Mai 29, 2007 Tok noen bilder fra Våler jeg og. Mye uskarpe, men en ser vel hva som er tatt bildet av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet Mai 29, 2007 ...noen flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet Mai 29, 2007 enda flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet Mai 29, 2007 og her er resten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet Mai 29, 2007 tre til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet Mai 29, 2007 noen bilder til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet Mai 29, 2007 et par bilder til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet Mai 29, 2007 her kommer enda tre til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet Mai 29, 2007 tre til fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet Mai 29, 2007 Dette tar tid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...