#376 Skrevet August 27, 2007 Som tidligere lovet så kommer jeg med en liten film.Kjapt redigert og skrapt for musikk for å høre det vi VIL høre: rock : NJOY! høyre klikk - lagre som HEILE 4 sekund lang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#377 Skrevet August 27, 2007 HEILE 4 sekund lang tuller du eller? min var åver 7 min .. Morsomt med hu dama som kniste Likte filmen..! ikke noe forstyrrende musikk = knall ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#378 Skrevet August 27, 2007 Her også varte den i vell 7 min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#379 Skrevet August 28, 2007 lastet ned på ny no.. å da ble det bare 1 sec 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#380 Skrevet August 28, 2007 Noen fler...Sjukt pen lakk farge på A4'n her... Meget pen bil. Sto å titta lenge på denne. Også sefølgelig en RS2. Hadde vært morro å kjøpt etterhvert. Er det noen so mhar noe mere spec på denne A6 en ?? Motor quattro gir ?? kit ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#381 Skrevet August 28, 2007 filewind linkene funker ikke her. noen andre som har problemer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#382 Skrevet August 28, 2007 filewind linkene funker ikke her.noen andre som har problemer? Error ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#383 Skrevet August 29, 2007 Funker fint her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#384 Skrevet September 2, 2007 funka fint her og den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#385 Skrevet September 2, 2007 Bedre sent enn aldri...... Noen minutter inboardvideo fra lørdagens kjøring. CQ på RS2 jakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#386 Skrevet September 3, 2007 Bedre sent enn aldri......Noen minutter inboardvideo fra lørdagens kjøring. CQ på RS2 jakt Bra film Roger:) Går bra CQ.... Ingen av dere som har noen film av Arne (Ygg) med S2'n fra Mo i Rana sist no å Lånke som va no på lørdag, hvis noen av dere var der da?? Ingen her som har klart å filme noe..hehe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#387 Skrevet September 4, 2007 Tror jeg har noen sekunder, men bare kjedelige passeringer på rettstrekket dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...