#76 Skrevet Mai 27, 2007 Øystein Hansen drømmer om å ratte sin rs2 på banen: Eller tenker han på hun søte dama som kjørte rundt i S2 avant? Hun var pen hun:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mai 27, 2007 Ett til før jeg køyer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mai 27, 2007 Har ikke rukket å gå gjennom bildene mine enda, dro rett på ny fotojobb så fort treffet var over.. (dere så meg kanskje vimse rundt der med litt fotoutstyr).. status så langt er hvertfall 1.149 bilder fra treffet, mye likt, en del seriebilder på banekjøringen, så mye blir luket ut.. men skal se fort over og etterarbeide, så skal vi nok få ut litt bilder.. Og vips har man luket og og valgt ut bilder.. endte opp på nærmere 200.. etterbehandling er i gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mai 27, 2007 var mye fine og gjennomførte bilder der værtfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mai 27, 2007 Må få si det.. Håkon Berge, noen fantastiske fartsbilder du har tatt der!! Om du hadde hatt en stasjonsvogn å ligget baki så kan vi bare drømme om effektbildene tror jeg.. Dette var stilig, rett og slett! Og mange nydelige bilder fra treffet, keep'em cuming! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mai 27, 2007 Må få si det.. Håkon Berge, noen fantastiske fartsbilder du har tatt der!!Om du hadde hatt en stasjonsvogn å ligget baki så kan vi bare drømme om effektbildene tror jeg.. Dette var stilig, rett og slett! Og mange nydelige bilder fra treffet, keep'em cuming! Helt enig med deg! kjempe fine bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mai 28, 2007 Noen av mine.. Ligger litt mer her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mai 28, 2007 Supert det bildet av rallyen min på banen:) Takk for det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Mai 28, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Mai 28, 2007 Denne bilen imponerte meg veldig. En skikkelig "høydare" når han som eier den gikk amok på banen de siste rundene og la den brei rund hver sving:) Heftig lyd og et bøllete utseende på denne... gikk godt gjorde den også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Mai 28, 2007 Eller tenker han på hun søte dama som kjørte rundt i S2 avant? Hun var pen hun:) Pluss at det ble satset friskt inn og ut av hver sving:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Mai 28, 2007 ingen som har noe film fra banekjøringen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mai 28, 2007 Her kommer det noen bilder fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mai 28, 2007 ingen som har noe film fra banekjøringen? Jeg hadde med kamera da! (Men ikke noe kasett fant jeg ut......) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Mai 28, 2007 Litt flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Mai 28, 2007 Litt flere bilder kommer her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Mai 28, 2007 Noen som har bilder av den "grunna" tt`n min på banen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Mai 28, 2007 Noen som har bilder av Golfen min? gjerne på banen? kjørte mest på lørdag. Bilen er bildet i avataren bare uten hvite felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Mai 28, 2007 Flere biler fra treffet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Mai 28, 2007 *10tegn* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Mai 28, 2007 : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Mai 28, 2007 Peoples Choice og treffets feteste kant.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Mai 28, 2007 rostfrei fikk mye oppmerksomhet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Mai 28, 2007 De siste fra meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Mai 28, 2007 ingen som har noe film fra banekjøringen? Kommer snart! Holder på å sette sammen en snut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...