#101 Skrevet Mai 28, 2007 Nå kommer det enda flere fra utstillingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Mai 28, 2007 Her er en liten snutt av Tonning's RaceQuattro m/ meg bak : EDIT: Frisk satsing og rå lyd i passat vr6'n også! hoho 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Mai 28, 2007 Mer fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Mai 28, 2007 Skikkelig bra att dere har lagt ut masse bilder for oss som ikke kunne komme:( Men bra om dere legger ut enda fler!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mai 28, 2007 Noen som har bilder av Golfen min? gjerne på banen? kjørte mest på lørdag. Bilen er bildet i avataren bare uten hvite felger Kommer bilder fra min side ut over dagen, jeg må bare luke ut en del, heh. Husker ikke om jeg fikk så mye bra bilder fra banekjøring, men in-car video ble temmelig bra, så jeg skal redigere i løpet av dagen, så kanskje det er noe på nett i kveld eller i morgen Har mye å gå igjennom nå ihvertfal, hehe. Er jo forresten flott at det dukker opp bilder av rattisen min med takgrinda her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mai 28, 2007 enda flere bilder Denne gangen fra bane kjøringen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Mai 28, 2007 Flere bilder fra banekjøringen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Mai 28, 2007 Mer bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Mai 28, 2007 Noen bilder fra igår: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Mai 28, 2007 Jeg har ca 20 min uredigert filming fra banekjøringen søndag. Kameraet er lånt, så jeg må låne kabel for å få filmen over på pc`n . Kanskje i løpet av uken ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mai 28, 2007 Ble veldig imponert over hvor mange fine og kule 1'er og 2'er Golfer som var der. Røde 1'eren, "Rustfrie" 1'eren, svarte 2'er Gti'en og den som var Oakgreen. Og 9 S3'er så jeg, 5 8l og 4 8p. 208 bilder her http://vagner.jeje.je/bilder/album390?page=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Mai 28, 2007 : klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Mai 28, 2007 Mer fra banen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Mai 28, 2007 Her kommer de siste fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Mai 28, 2007 fler: Dette var bilen vi fikk longest distance i, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Mai 28, 2007 Jeg angrer som en ULV (ikke hund, for de er ikke tillatt på fly...), på at jeg ikke var der mer enn lørdag! Og selvfølgelig hadde jeg ikke med meg hjelm, så det ble ikke noe kjøring (vet jeg har en sur diesel, men banekjøring er moro åkke som)... Og greit, jeg tar hintet: jeg ser ikke bilen min på ett eneste bilde, ikke en gang i bakgrunnen... Da er det vel strengt tatt på tide å få gjort noe... For hvem legger vel merke til en RS-blå A6 4B som bare står der, helt original, med unntak av 40 mm senk og 19" RS6-felger...? Hehe... Men uansett mange pene biler, selv på lørdag. Bra treff: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Mai 28, 2007 Denne bilen imponerte meg veldig. Om jeg ikke tar feil tilhører denne en vestlending fra stål-landsbyen Ørsta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Mai 28, 2007 Noen bilder fra meg, kommer fler ettehvert Vil noen ha full size bilder så send PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mai 28, 2007 Noen til Ett stk svartflagget bil! Vil noen ha full size bilder så send PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Mai 28, 2007 Noen til... Send PM for full size 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Mai 28, 2007 Ingen som har bilder av bilen min på bane (se avatar)? kjørte kun på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Mai 28, 2007 Nei dæven, noen klarte å ta bilde av det halvferdige, orginalskodde høydehuset mitt også jo Imponerende mye fine biler å se der oppe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mai 28, 2007 noen som har bilde av bilen min på banen? mørkeblå a4 tdi.. Kjørte ganske sakte så det var god tid til å ta bilde:p kjørte kun på lørdag.. her er et David tok: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Mai 28, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Mai 28, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...