#151 Skrevet Mai 28, 2007 Noen som tok bilder av min IKEA trimmede 90 (sharken) Tenkte kanskje noen ville ta bilder da det hørtes ut som det kom noe rått selv om det bare kom krypende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Mai 28, 2007 HAr noen tatt bilder av meg og min kjære venn daniel på banen søndag, kjørte stort sett etterhverandre, jeg i grønn vento og han i hvit 2'er golf. kjørte ganske mye på søndagen, sikkert noen her som så det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Mai 28, 2007 Øyvind, ja! sjekk linken jeg skrev inn for litt siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Mai 28, 2007 Noen som tok bilder av min IKEA trimmede 90 (sharken) Tenkte kanskje noen ville ta bilder da det hørtes ut som det kom noe rått selv om det bare kom krypende? denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Mai 28, 2007 denne? Der ja. Tuuuusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Mai 28, 2007 Da har jeg også fått lagt ut litt bilder ja, etter mye utluking kom jeg da frem til noe. Bare send meg en PM om det er noen bilder som er uønskelig i bloggen. Litt banekjøring: http://blog.flugedesign.com/?p=97 Utstilling: http://blog.flugedesign.com/?p=96 Camp: http://blog.flugedesign.com/?p=95 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Mai 28, 2007 Så var det forsikring selskapet da, de lover at de skal gi oss i klubben gode priser så ring tlf 4691170 og kjekk ut Tenkte ringe imorgen, men mangler et siffer her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Mai 28, 2007 Noen med flere bilder av 90n bak her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Mai 28, 2007 Noen fler bilder Si ifra hvis noen vil ha full size! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Mai 28, 2007 Noen til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Mai 28, 2007 Banens desidert minste og svakeste bil, men likevel så tror jeg han var en av dem som fikk mest oppmerksomhet! Det var en opplevelse å sitte på i den driftende gocarten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Mai 28, 2007 Mange bra bilder her. t.om. av bikja mi på side 8. Super helg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Mai 28, 2007 Banens desidert minste og svakeste bil, men likevel så tror jeg han var en av dem som fikk mest oppmerksomhet! Det var en opplevelse å sitte på i den driftende gocarten! Ikke få runder de to karene raste rundt banen da Hverken bilen eller de to (som oftest) kjørte den var av de største på treffet Men så ut som den hadde godt understell!! Var vel den eneste bilen som ikke bremset til den s-kombinasjonen etter pitlanen....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Mai 28, 2007 Banens desidert minste og svakeste bil, men likevel så tror jeg han var en av dem som fikk mest oppmerksomhet! Det var en opplevelse å sitte på i den driftende gocarten! Det var artig og se han komme forbi depoet og gjennom svingene der.. han var vel en av de som ikke bremset da han tok svingene Utrolig kul bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Mai 28, 2007 og ett par til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Mai 28, 2007 Ikke få runder de to karene raste rundt banen da Hverken bilen eller de to (som oftest) kjørte den var av de største på treffet Men så ut som den hadde godt understell!! Var vel den eneste bilen som ikke bremset til den s-kombinasjonen etter pitlanen....... Brødrene Hansen sparte ikke på bensinen nei, og det var spesielt å sitte i en bil som holder full gass på fjerde gjennom sjikanen. Utrolig morsomt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Mai 28, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Mai 28, 2007 Noen som har bilder av orginal atlas grå Golf 2 Gti 16V fra lørdagens banekjøring..?... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Mai 28, 2007 Øyvind, ja! sjekk linken jeg skrev inn for litt siden hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Mai 28, 2007 hvor? Her http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=791975&postcount=144 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Mai 28, 2007 det var et kjempe treff, og koste meg stort med derbyen på banen ja etter lørdagen var jeg lei av å holde idealsporet, og begynte heller å leke meg med sideveiskjøring;) neste år blir det mer hk i samme type bil.. fin animasjon du lagde der per 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Mai 28, 2007 Banens desidert minste og svakeste bil, men likevel så tror jeg han var en av dem som fikk mest oppmerksomhet! Det var en opplevelse å sitte på i den driftende gocarten! Dere er gææærne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Mai 28, 2007 he, he.. jo, jeg sladdet litt og holdt god fart, men ting tyder vel på at du utfordret underlaget like mye.. jeg måtte ikke riste sand ut av håret iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Mai 28, 2007 HAr noen tatt bilder av meg og min kjære venn daniel på banen søndag, kjørte stort sett etterhverandre, jeg i grønn vento og han i hvit 2'er golf. kjørte ganske mye på søndagen, sikkert noen her som så det. Her er et bilde av en vento: Beklager at det ble noe uskarpt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Mai 28, 2007 Ingen som fikk med seg 3 x 20v 90Q på rad eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...