#1 Skrevet Mai 26, 2007 Noen som vet hvor ledningen til termostaten går, og hvilke farge den har? Hvor er den festet "på motoren"? Og kommer inn i biln og er festet? ..går den inn på et relè, liksom?Eller kan det være en ledning bak instrumentet som gjør det? Nåla på termostaten i instrumentet mitt fungerer ikke, serdu.. S4 -93mod. 2,2t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2007 For det er termostat det kallest? ..nåla som viser temp. på "kjølevannet" til motoren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2007 Termostaten er mekansik og har ingen ledning på seg. Den føleren du skal lete etter en multitemp sensoren. Den sitter på det vannfordelingsrøret under innsuget ditt. den sitter her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2007 Trolig at det er denne føleren som er gåen og ikke ledningene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2007 Er nok denne føleren som er gåen ja... Har måtte bytte den på begge audien jeg har hatt... Og begge tilfellende har vært som hos deg... Nåla på instrumentet gikk opp med en gang når ny var på plass... Lykke til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2007 Føleren er dyr.. Regn med over 1600,-.. Jeg ga 300 for den i uniten, så det kan lønne seg å sjekke, og vær i hvertfall sikker på at det er den! 3-pins er mer pålitelig enn de gamle 4-pins elektroniske.. Og de kaller den like gjerne multi-MALfunction sensor fordi den gir opp så ofte! Har du fått bilen til å gå igjen, Anette??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2007 quattroco selger denne føleren for 700,-. Ringte møller i dag og dem skulle ha 1200,- for denne lille saken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2007 Oh! Takk gutta.. Dere gjør dagen så sykt mye bedre noen gange.. Da stoler jeg på dere og regner med at det er den som er gåen... Quattroco; han har nice-price ja, good! Bjørn Eirik Ødegård; Nop, ikke fått den til å gå enda.. men har ikke fått sett større på saken enda heller. Skal skjekke ledningene fra startere nå neste, ellers så må jeg nok uannsett ha litt hjelp... skjønner meg virkelig ikke på sånne ting; og har ikke tolmodighet til å lete gjennom strlm/jordingsledninger fordiatte jeg ikke vet hva jeg leter etter... brudd på ledningen ol. ?! Ah, blir litt små frustrert.. *gosj* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...