Sjekk av klimaanlegg Passat. Gjør original service det?

Anbefalte innlegg

Skal ha Longlife service på Passaten i Juni.

Der sjekker de jo "alt" sies det (selv om selve servicen er en enkel sak), men sjekker de hvordan det står til med klimaanlegget også? Er det noen som vet om VW/Møller i det hele tatt gjør service sjekk på klima, eller må man be dem om det helt spesifikt?

Var nemlig innom Vinjes bilservice her i Trondheim idag da de hadde gratis sjekk av anlegget som tilbud idag lørdag imellom 10 og 14.

De fant at klima anlegget mitt klarte 4.6 grader celsius, mens normalt på den typen skal være helt nede i 0.6. Ergo; fungerte ikke HELT optimalt pr idag. Bestemte meg for å få tatt service på klima der og da, og bestilte meg time der siden prisen var ok? : 1250 + moms.

Truls

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fant at klima anlegget mitt klarte 4.6 grader celsius, mens normalt på den typen skal være helt nede i 0.6. Ergo; fungerte ikke HELT optimalt pr idag.

4.6C` er en helt akseptabel temperatur på det laveste.

Bestemte meg for å få tatt service på klima der og da, og bestilte meg time der siden prisen var ok? : 1250 + moms.

Truls

Dette var penger rett ut av vinduet, du kunne like godt ha satt fyr på dem og sett dem brenne. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4.6C` er en helt akseptabel temperatur på det laveste.

Dette var penger rett ut av vinduet, du kunne like godt ha satt fyr på dem og sett dem brenne. :)

Vel.. har jo ikke hatt den servicen ennå, så det er jo bare å avbestille. :P

Men tilbake til topic; er sjekk av klima MED i service originalt??

Truls

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.