#1 Skrevet Mai 26, 2007 Mange spørsmål om hvilke felger det er plass til osv på audi a4 b5. På bilen min har jeg 8,5 x 20" felger med 225/30-20 dekk. Detter er en 98 mod stq. Her er noen bilder, bilen e senka noe på bilan men har sloppe den enda litt mer ned. Bilde 1 Bilde 2 Mer bilder og ting på bloggen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2007 Dette så meget bra ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2007 gammelbiln min så jo helt værst ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2007 Bremsene ble litt små da, men det så for all del bra ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2007 Mange spørsmål om hvilke felger det er plass til osv på audi a4 b5. På bilen min har jeg 8,5 x 20" felger med 225/30-20 dekk. Detter er en 98 mod stq. Her er noen bilder, bilen e senka noe på bilan men har sloppe den enda litt mer ned. Bilde 1 Bilde 2 Mer bilder og ting på bloggen min så meget bra ut d der hvordan er komforten nu da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2007 Bremsene ser litt små ut ja, blir å sette på noe grommere når det blir tid for å bytte. Bilen er helt fin å kjøre så lenge ikke d blir for mye skjøter/humper i veien, da må man kjøre veldig sakte hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2007 så sinsykt rått ut hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...