Anbefalte innlegg

Har tenkt på å bytte ut den originale pumpen med en større en.. Dermed så tenkte jeg å kjøpe en bosch 044 pumpe.. Jeg lurte derfor på.. Passer den med den originale pumpen? (S2 91 mod)

Jeg har kjøpt en ny pumpe hos polly motorsport, og denne er da alt for stor passformmessig..

Jeg lurte derfor på om 044 pumpen var relativt større i passformen enn den originale pumpen? : smil :

Noen her som har noen innspill eller?

Mvh Joakim : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at jeg får en telefon igjen så snart du har fått tak i ny pumpe, slik at jeg kan risikere liv og lemmer for å montere den nye bensinpumpen din? Heheh..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men i HELVETE da.. Skifting av bensinpumpe, eller egentlig ALT som inkluderer bensin, er jo LIVSFARLIG :nana: Jeg var jo LIVREDD flere ganger i går.. Har aldri hatt en slik frykt før.. Og det gjorde det ikke akkurat bedre at du sa: "Nei, vettu ka.. Nå er det nok!".. Også gikk du å hentet BRANNSLUKNINGSAPPERAT.. Da var det like før jeg gikk hjem :nana: :nana: Hehe

Sikkert veldig morsomt for de som leser dette og som ikke var der i går: smil : : smil :

Jeg kan fortelle dere.. Det var ikke bare bare.. Men håper på ny pumpe til uken da, så da blir det ut å WHROOOO-PTSJ : rock : Men takk for hjelpen i går uansett Levi.. Ringer deg i løpet av uken:rolleye: : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva var det som var så farlig da ? regner med dere ikke satt å røykte..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kva nr er det på pumpa frå Polly då? "053"? Er ikkje SÅ masse større den 044 pumpa, då tenke eg på kapasiteten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det stemmer det..

Det var 053 pumpe jeg kjøpte av polly.. Men hvor får man tak i sånn hvit "plate" som vist på linken til Leif?

Noen som vet dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He,he...

Står i teksten

1 stk orginal VAG-del "pumpeholder" med nr: 895 201 779 H

kjøpes hos f.eks Møller

Mvh Leif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ Joakim - Du hadde litt noier ja.. heheh. :rolleye:

@ Bjarte - Var forsåvidt ikke akkurat livsfarlig sånn sett, men jeg er ekstra forsiktig med alt som heter bensin og brennbare materialer - better safe than sorry. Det gikk nok verst utover nervene til stakkars Joakim sto og kaldsvettet fra vi åpnet bensintanken til alt var skrudd noenlunde på plass igjen og litt til... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.