#1 Skrevet Mai 27, 2007 Den Boraen her var _SLITEN_ i lakken, og trengte en seriøs overhaling.. dette er før og etter resultatet fra dagens økt : Brukte dette av Meguiars produkter (i rekkefølge) : Clay Meguiars Scratch X Meguiars Clear coat body scrub NXT gen tech wax Helprofil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2007 Da vet jeg endelig hva jeg skal bestille meg i alle fall.. Resultatet ble jo slående bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2007 kan skrive under på at denne behandlingen ga en sliten bil skikkelig WOW effekt ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2007 Det var STOR forskjell!! Hvordan klarer man å få lakken til å se så jævlig ut? En som gir totalt f... ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2007 hehe kvinnfolk og mødre har jo aldri tid til å stelle med bilen, dessuten er ikke halslenka så lang at den rekker fra kjøkkenet og helt ut i garasjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2007 må få med at d var jeg som var tiltenkt rollen som "panserbabe" på denne bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2007 hehe det hadde blitt årets bilde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...