#1 Skrevet Mai 27, 2007 Har en A4 2004 1.8TQ som jeg tror bensinpumpen har røket på. Bilen startet for så å plutselig stoppe, fikk startet den 2 ganger til da den bare gikk i et par sekunder før den stoppet igjen. Nå er den helt død: mad : Det kom en skrangle/hylelyd fra bak under bilen når den gikk. Når jeg slår på tenningen nå så hører jeg ikke at pumpa går i 1-2 sekunder som den bruker, så må vel være pumpa som har røket. Noen som vet hvor bensinpumpa er på disse bilene? Veldig takknemlig for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2007 kanskje den står i bensintanken som på b5 typen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2007 Pumpa sitter i tanken ja. Under baksetet eller i bagasjeromsbrønnen foran reservehjulsbrønn. avhengig av om det er quattro eller fwd og muligens årsmodell. Mener pumpa på quattro er på høyre side under baksetet. Er den defekt er det iallefall ikke den første det skjer på kan du si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...