#1 Skrevet Mai 27, 2007 Kansje litt dumt spørmål men det er 20 ventiler i en 5 syl motor sant ? Grunnen til at jeg spør er for å forsikre meg at jeg ikke bestiller for mange.. Jeg var inne på 034 motorsport å så på noen ventiler.. Derfor lurte jeg på hvor mange jeg skulle bestille.. Også ble jeg litt satt ut når jeg så at de solgte 4 og 4 stk.. Også var det noen eksosventiler.. Betyr det at det er 10 vanlige ventiler og 10 eksosventiler? Mvh Joakim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2007 Hvis du har s2 så har du 20v ja, men eldre generasjon femmer har 10 ventiler. Husker ikke alle motorkoder i hodet, men enkelt kan du sjekke ved å se om det står 20v turbo på toppdekselet på motoren din. (tror det gjør det på fleste 20v?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2007 Er det 10 eksos ventiler og 10 vanlige da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2007 Det stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2007 Er det forskjell på disse typene ? Evt hva er forskjellen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2007 du har 20v joakim.. Innsugsventilene er større enn eksosventilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2007 en enkel måte å se om du har 20v er om du har pluggene midt i topplokket llr på siden av motoren. har du de midt på toppen er det 20v.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...