#1 Skrevet Mai 27, 2007 Jeg fant en gammel artikkel om en norskbygd Golf gti 16 Oettinger.Med tillatelse fra Terje Bjørnsen fikk jeg lov til å legge den ut her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2007 siste sider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2007 Er det leselig for folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2007 Fine og spesielle biler dette her:tilber: Når det først er snakk om Oettinger, kunne jeg ha tenkt meg en Oettinger utgave av Audi 90 typ 81/85 Men det fins vel veldi få av dem å er sikkert bra dyre etter hvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2007 Er det leselig for folket? Det lurer jeg og på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2007 Sitter på en 12" her,vart litt smått hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2007 Sitter på en 12" her,vart litt smått hos meg Går jo å lagre bildene og forstørre opp;) Vart lite selv om jeg sitter på en 42": smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 27, 2007 Funker fett som fy på min 19" Fin bil, MEN, de kunne spart seg for trelistene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 27, 2007 skaff briller;) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 27, 2007 Fin bil, MEN, de kunne spart seg for trelistene Som man ser er det ikke mye som skal til for å gjøre Golf-interiøret mer attraktivt. Sportsratt og trelister gjør bilen langt mer ekslusiv og fortsatt har man gleden av Golfens praktiske egenskaper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 12, 2007 Fin, fin artikkel Dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...