#1 Skrevet Mai 27, 2007 Vasket motor igår og har nå tomgang på 3000 rpm,er det noen som veit hva problemet er. Dette er en Audi 100 91 2,3 5 syl. Tidligere har det hvert oppi 2000rpm, men har blitt normalt etter 30 sec. Hva er det såm ikke har tålt vasken har gått over med trykklyft i alle kontakter. Håper noen veit, på forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2007 Er ikke "del 2" av gasspjeldet som har kilt seg i åpen posisjon da? Den delen som blir dyttet på av den delen som gasswiren sitter festet i? Tror ikke tomgansjusteringen skal gi så mye utslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2007 Har akkurat lik bil som deg, når jeg tar en skikkelig motor vask sliter jeg med at den "kveles" den småhoster litt når man gir på å draget forsvinner "helt". Syns så synd på bilen min når det skjer, så hvis jeg skal ta motor vask er jeg veldig forsiktig med hvor jeg spyler og vil helst at bilen skal stå noen timer etterpå. Lykke til med å finne feilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2007 Har akkurat lik bil som deg, når jeg tar en skikkelig motor vask sliter jeg med at den "kveles" den småhoster litt når man gir på å draget forsvinner "helt". Syns så synd på bilen min når det skjer, så hvis jeg skal ta motor vask er jeg veldig forsiktig med hvor jeg spyler og vil helst at bilen skal stå noen timer etterpå. Lykke til med å finne feilen. dette høres stygt ut som vann i fordeleren, bare ta av lokket og tørk etter du har vasket bilen så går den som ei kule=), det har jeg begynt å gjøre etter hver gang jeg har tatt motorvask, og har ikke hatt det problemet siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2007 Vegard: takk for tipset;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...