#1 Skrevet Mai 27, 2007 Som topic sier, så har navien min låst seg etter at jeg har koblet av batteriet. Fikk opp at jeg skulle taste kode, og prøvde først med 0000, så fant jeg koden, men klarte å trykke feil så nå er den låst. Står noe i instruksjonsboka på tysk, men er ikke helt god på det. Noen som vet hva jeg må gjøre for å få tastet inn koden og låst den opp? Prøvd å lese av med vag-com, men ingen feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2007 Du må ha navi'en stående på i 30min eller 1time for at det skal gå å trykke inn koden igjen. Husker ikke nøyaktig tid, men tror det er cirka noe sånnt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2007 Oki... Får prøve dette da.. takk for tips.. Noen flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2007 Er som Tor sier, må stå på i en time før du kan taste kode på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2007 Dette stemte ja.. takk for tips.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...