#1 Skrevet Mai 27, 2007 Hei... Driver å bygger om en toer til VR6, og har kommet til prøvemontering av motoren. Har kjøpt pedalbrett fra Passat VR6, og ble skuffa. Ingenting av hull og sånn i torpedoveggen passer, så vurderer å skjære ut en bit av en VR6-torpedovegg, og sette inn dit, men er usikker. Så lurer på hva som er best å gjøre, og om noen har en oppskrift på tilpassing av pedaler! Og hvilke bremsekraftforsterkere passer på dette pedalbrettet? EDIT: Bilder Her er det gamle montert Gamle vs det nye Her kommer tullet. Der hvor clutch-sylinderet skal festes, kommer det ikke helt inntil... + et spm til. Hvordan skal fjøra som holder bremsepedalen festes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2007 du må lage egne hull ja, og alle bremsekraft forsterkere fra alle passater fra 89- 96 skal passe tror jeg, da pedalbrettet til vanlig passat og vr6 skal visstnok være likt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2007 En ting er egne hull, men formen på veggen gjør at det er umulig å få det til å bli bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2007 Har funnet ut at pedalbrettet fra Golf III VR6 sklir rett inn, så prøver å få tak i det i stedet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2007 Har funnet ut at pedalbrettet fra Golf III VR6 sklir rett inn, så prøver å få tak i det i stedet! hehe.. Passat pedalsett er jo likt Golf/corrado g60, og alle passater fra 89-96.. Passer rett inn, er bare et par skruehull du må borre, og hull til slavesylinder. Da bruker du passat eller golf 2 Br.kraftforsterker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2007 hehe.. Passat pedalsett er jo likt Golf/corrado g60, og alle passater fra 89-96..Passer rett inn, er bare et par skruehull du må borre, og hull til slavesylinder. Da bruker du passat eller golf 2 Br.kraftforsterker. Hmm... Da lurer jeg på om jeg har fått et annet pedalbrett enn jeg egentlig skulle ha! Men legger inn et bilde av det, sammenliknet med det gamle i morgen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2007 Nå er bildene her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2007 det du har bilde av der er jo Golf 3.. Du kan montere det, men da blir pedalene litt høye. Det beste er pedalsett til Golf/Corrado med o2a kasse, eller fra Passat 89-, der er de like uansett om det er en 1,8 eller 2,8.. Det finner du lett på huggern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 28, 2007 Kan du ikke bruke pedalene fra en G60? mener de skal kunne brukes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 28, 2007 Kan du ikke bruke pedalene fra en G60? mener de skal kunne brukes. jo, er jo det gøran sier fra golf eller corrado med 02a kasse.. dvs.. g60, vr6 osv.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 28, 2007 Takk for tilbakemeldinger! Bra diskusjonen er i gang her... Lærer mye av det Han jeg kjøpte det av sa det var fra Passat VR6, og at dette var ideelt for Vr6-byggere! Gjør ikke noe om pedalene blir høye.... Men fjerna en slags skrueting i torpedoveggen, og da passte det litt bedre, så tenker vi går for dette!! Og er det noen som vet hvordan den fjæra monteres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...