Hvor får jeg sotet bilen min og hva er gj.snitt prisen?

Anbefalte innlegg

Vurderer å sote bilen min, men er ikke sikker på hvor man kan gjøre dette? Er det noen som har en ledetråd hvor mye sånt kan koste eller varierer det veldig fra plass til plass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk i forumet så finner du mye om dette emnet. Du må nok regne med ca 4000 for alle rutene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eclipse Solfilm i Oslo skulle ha 5000 for min gamle A4 B5, inkludert VACN rabatter! Syntes dette var litt drøy pris!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eclipse Solfilm i Oslo skulle ha 5000 for min gamle A4 B5, inkludert VACN rabatter! Syntes dette var litt drøy pris!

 

En av de forrige eierne har sotet min der og det kom på 5200kr ca.. sotinga er fortsatt veldig bra og dette er noen år siden.. Jeg synes fortsatt ikke prisen på dette var så ille i forhold til andre priser jeg har hørt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hør med scandinava solfilm. de var på våler i går og tror de gir en kjempe hyggelig pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå spørs det jo litt hva bil du har, dvs hvor mange ruter som skal sotes og hvor du bor.. Her på østlandet er det veldig mange å velge mellom og prisene varierer deretter : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en Golf 97mod, bor i stavanger og skal sote alle rutene utenom frontruta. noen som vet om noen i området som gjør dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en Golf 97mod, bor i stavanger og skal sote alle rutene utenom frontruta. noen som vet om noen i området som gjør dette?

 

Jeg vet om noen som har sotet rutene i stavanger, men kan ikke si at jeg vet hvor.

Men hadde vært hyggelig hvis du ville gitt en tilbakemelding når du finner en plass de soter, har også en golf 97mod:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kelly's på Forus soter vel.. De driver med bildekor og fasade skilting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg soter biler "på fritiden" i Sandnes. Drevet med dette i 5 ca. og har sotet 2 av bilene mine hvor jeg er fornøyd med resultatet.

Ta kontakt på pm om interesse,så får du/dere tlf. nummeret:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuellt kan du låne bort bilen til en random tante... da soter bilen din kjappt ;): haha :

 

Rundt 5k er vel ingen upris tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.