Instrumenttrøbbel i coupe

Anbefalte innlegg

Ingen av instrumentene virker ikke i bilen min. Dette skjedde plutseig og like etter stoppet den. Det viste seg da at den ikke lader. Dynamoen virker gåen, men har dette noen sammenheng med at ingen av instrumentene gir utslag? Snakker da om de foran rattet og de i midtkonsollen. Spilleren virker heller ikke. Hva kan være galt? Bilen starter og går, så lenge det er strøm på batteriet. Noen som vet hva som er galt eller har noen tips? Har sjekket alle sikringer og kontakter, vet som sagt at dynamoen er gåen, så den skal skiftes, men skal ikke instrumentene virke for det?

Mvh

Øystein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn går det når dynamoen ikke funker.. hadde samme på coupe'n min, men da var batteriet også så flatt at bilen ikke gikk... det er sikkert pga dynamoen jah.. bytt dynamo. sikkert bare spenningsregulatoren din som har gådd heden.. koster 100kr ny ca.. drit simpelt å bytte på coupe'n! :D har byttet den 7ganger tror jeg på gammelbilen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for raskt svar!:) Har byttet denne jeg også. Men til ingen nytte. Skal prøve å skifte tenningslåsen, tror kanskje det kan være problemer med tenningstrømmen. Kan det være slik at dynamoen ikke gir fra seg ladespenning om det er problemer med tenningsstrømmen? Tenningsdelen i låsen er ikke 1 år en gang, men har en til hjemme jeg skal prøve å sette inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.