#1 Skrevet Mai 27, 2007 Hva synnes folket om å sammelt oss å spilt fotball å slike ting? eller er det helt uaktuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2007 Æ e med på d meste....=)=)=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2007 Bare tenkte at det kunne vært moromst å hatt noe slikt. Vi får høre hva folket mener. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2007 Sportsidioter Vi kan heller komme sammen og polere bilene til hverandre: rock : Dere kan jo begynne med min:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2007 Im in;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2007 Jeg er med på fotball 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2007 ufff da må jeg jo røre på meg hyl ut om det blir noe da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2007 Hehe, tenkte jo bare at fordeom vi er en bil klubb, så trenger jo ikke alt å hande om bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2007 er med på fotball jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 1, 2007 hvor er det kanskje akkutelt å spille? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 3, 2007 fotballbingen i tromsdalen kanskje ? eller tifen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 3, 2007 hmm.. en binge er jo alt for liten? fløya banen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 4, 2007 fint vær i dag ! skal vi prøve å få til fotball i dag ? send mld om det blir, da jeg ikke er inne fremfor pcn hele dagen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 4, 2007 Kunne vært med jeg og men beina mine og hodet mitt snakker ikke sammen når jeg prøver meg på fotball! hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 4, 2007 vel, tror ikke det gjør det på noen av oss ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 4, 2007 snakk for deg selv, truls ! jeg blir bare kaldt cæntis når jeg spiller fotball 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 5, 2007 jeg har spillt fotball i 7 år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 5, 2007 Æ har spilt aktivt i 9år, men æ slutta når æ va 14 , men talentet e der helt klart enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 5, 2007 hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 5, 2007 skal vi ta det i morgen ettermidag ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 6, 2007 Alltså i dag? eller i morgen/torsdag? kan i dag etter 20.00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 6, 2007 jeg har bandøving fra kl 20 så vi kan vel godt ta det i morgen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 6, 2007 Tja, spørs om det passer så bra i morgen;) Jeg hadde håpet vi kunne organisere et liten sammenkomst i morgen. VW selgeren har jo R32'a i morgen. Var og snakket med han i dag tidlig, og han sa at han kanskje kunne svippe innom hvis vi hadde treff i morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 6, 2007 Hmm.. Vi kan jo lage en liten sammen komst i mårn? så spille fotball etter på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 14, 2007 Blir d noe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...