#1 Skrevet Mai 27, 2007 Er det noen som vet hvordan man får tak i mangnus? Eller om det er mulig å få lagt ut en pris liste på soting? Lurer på pris til min a4 stv b5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2007 Er det noen som vet hvordan man får tak i mangnus? Eller om det er mulig å få lagt ut en pris liste på soting? Lurer på pris til min a4 stv b5? Du kan jo ringe han på 91602528. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2007 Er han aldri inne på forumet? eller jobber han mye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2007 Er han aldri inne på forumet? eller jobber han mye? Han e vældi sjeldn inne på forume... Men d e bare å ringe han, så får du pris på et øyeblikk. Han bit ikke. Værtfall ikke gjænnom telefon:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2007 Hvis det er soting dere vil ha.Kan jeg fikse det jeg Bare å komme med ønsker om farger og styrke det.Har veldig mange referanser her i Hammerfest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...