Hovedtreff Vålerbanen, hvor mange HK?

Anbefalte innlegg

Det står i boka at vi skulle ha hatt 112 hk i DGS 2,5. Men siden vi var så teite å satte på et Golf C merke bak så tok bilen for god fisk at vi hadde 70... Mange hester trivdes på beitemarkene rundt Wålengen for å si det sånn...

 

Problemet var at motoren ikke fikk nok bensin, regner med å finni ut av det i dag... :confused:

 

Sikkert bare å sette på gti merket igjen:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører en IKEA trimma 90q 20V. Bråkte vel mer enn det gikk. ca 170Hk

Den sorte med quattromerke i bakruta

 

En kompis av meg hadde en slik coupe. 170 hk orginalt.

Den hadde staka catter, filter, sportseksos og "lambdatrim" (dvs. endre signalene slik at den gir mere effekt .. men dog høyere forbruk også).

 

Vi brukte G-Tech Pro til å måle 0-100, og resultatet varierte fra 6.4 til 6.5 med 2 stk i bilen og 50-100 kg stereo (profft bygd, ikke plass til NOE i bagasjerommet). Og den målern skal vel gi maks feilmargin på 0.05 sekunder mener jeg å huske : smil :

 

Så IKEA trim er ikke å forakte ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 tonn 300-325 ett sted hk. - alle som er på beite. Også for guds skyld ikke glem den %¤"#/%/= automatkassa. Men var morro sålenge det varte. Klarte til og med å skremme Rolf litt i enden av rett strekka;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.