#26 Skrevet Mai 31, 2007 Det står i boka at vi skulle ha hatt 112 hk i DGS 2,5. Men siden vi var så teite å satte på et Golf C merke bak så tok bilen for god fisk at vi hadde 70... Mange hester trivdes på beitemarkene rundt Wålengen for å si det sånn... Problemet var at motoren ikke fikk nok bensin, regner med å finni ut av det i dag... Sikkert bare å sette på gti merket igjen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 31, 2007 Jeg kjører en IKEA trimma 90q 20V. Bråkte vel mer enn det gikk. ca 170HkDen sorte med quattromerke i bakruta En kompis av meg hadde en slik coupe. 170 hk orginalt. Den hadde staka catter, filter, sportseksos og "lambdatrim" (dvs. endre signalene slik at den gir mere effekt .. men dog høyere forbruk også). Vi brukte G-Tech Pro til å måle 0-100, og resultatet varierte fra 6.4 til 6.5 med 2 stk i bilen og 50-100 kg stereo (profft bygd, ikke plass til NOE i bagasjerommet). Og den målern skal vel gi maks feilmargin på 0.05 sekunder mener jeg å huske Så IKEA trim er ikke å forakte ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 31, 2007 2 tonn 300-325 ett sted hk. - alle som er på beite. Også for guds skyld ikke glem den %¤"#/%/= automatkassa. Men var morro sålenge det varte. Klarte til og med å skremme Rolf litt i enden av rett strekka;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...