#1 Skrevet August 3, 2004 Hvem, hva, hvor anbefaler dere en lakkerer i grenlands område? En som er flink og er rimelig rask til å utføre jobben. Bare to speil som skal lakkeres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2004 Spørs hvor raskt du skal ha det lakket da:) Jeg har brukt Johansen billakering de siste gangene, har vært de raskeste og billigste for meg. Ligger nede på Raset hvis du vet hvor det er hen. Tel: 35598333 Ellers er det bare å bla opp i de gule sider og ringe rundt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Spørs hvor raskt du skal ha det lakket da:) Før jeg kommer til Skien Vet jeg kan alltids slå opp i gulesider, men tekte jeg kunne spørre om dere hadde noen å anbefale. Hvem som har gått rykte på seg. og gjør jobben bra. Hvem dere har positiv erfaring med. Takk for tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...