#1 Skrevet Mai 28, 2007 Noen som vet om senkefjører til S6 passer på S4 (95-92mod) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2007 Ja. Solgte mine orgniale traktorfjører til en her på forumet med en s4. Eneste er at jeg vet ikke om det blir komplikasjoner hvis det er en s4 med ufo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2007 Har ufo på min S4, så det var det jeg stusset litt på om det gikk da..... Ja.Solgte mine orgniale traktorfjører til en her på forumet med en s4. Eneste er at jeg vet ikke om det blir komplikasjoner hvis det er en s4 med ufo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2007 det går fra 93 s4 til 96 a6, og s4`n vi tok fjærene fra hadde ufo skiver, så er rimelig sikker på at det går fint mellom s4 og s6 også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2007 jeg tror også det, men er ikke sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2007 Da kan jeg bare notere at jeg har senkefjærer til S6 på min 1992 S4 (Avant) med ufoskiver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2007 Hvis du har det på din, så må vel jeg klare å montere det på min også. Tusen takk for hjelpen Da kan jeg bare notere at jeg har senkefjærer til S6 på min 1992 S4 (Avant) med ufoskiver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2007 Ufo spiller ingen trille, det er uavfjæret masse.. Fjærbeina er ellers like. Vet at enkelte produsenter skiller mellom automat/manuell/AC, og avant/lim. Ellers er alle C4 relativt like med samme motorer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...