#1 Skrevet Mai 28, 2007 Halla everyone,sitter vurderer om jeg skal ta meg råd til å få lakkert min Ottenger frontfanger som jeg har hatt liggendes å samlet støv i ett halvt år nå,så det jeg lurer på er om noen har montert en slik fanger på en A4 03 Avant,mange som sier at Ottenger har perfekt passform og videre tilpassninger er unødvendig,noen som vet om dette kan stemme?kan jeg bare ta tjangsen å levere den inn til lakkering,eller er tommelfinger regelen at en alltid skal prøvemontere,hos Art Racing skriver de at dette er unødvendig da,prøvde å søke litt om emne men fant ikke så mye, selv om jeg vet jeg har lest om jaffal en som har montert slik fanger,det var også noen som la ut ett skjema som viste Montering/Demontering av Orginal fanger på disse bilene,klarer heller ikke å finne dette igjen,så visst noen vet om denne linken hadde jeg blitt glad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2007 Oettinger har god passform... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2007 prøvemonter den og evt tilpass først uansett, du vet aldri, kjipt og ødelegge ny lakk visst den ikke passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2007 Jeg har Oettinger fanger på min, den passa helt 100 og jeg bare lakkerte den og monterte den på uten og prøve den først. Helt konge passform: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2007 Jeg har Oettinger fanger på min, den passa helt 100 og jeg bare lakkerte den og monterte den på uten og prøve den først. Helt konge passform: rock : Kanonbra,da tror jeg jaggu at jeg gjør det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2007 Kanonbra,da tror jeg jaggu at jeg gjør det Ja vil tru det går bra, vet av flere som ha gjort det sånn. Deriblant Roger Kristiansen på A3`n sin og den er det ikke akuratt noe og rakke ned på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2007 Hmm,så lenge ikke fangeren er org i fra Møller ville jeg nå teste fangeren,plutselig er du så uheldig at du må pusse av litt ett sted.Og da er det kjipt at den er nylakkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2007 høres ut som om de er rimelig selvsikre når de sier at det bare er å lakke å hive den på men det ville jo nesten vært litt rart om den ikke passa 100% ifølge prisen ....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 4, 2007 hmm ble tvilende nå,så kansje jeg bare bør trå til og prøvemontere,aaasj jaja må man så må mann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 6, 2007 jau jau så fikk jeg nå endelig lakka fangaren og satt den på,men herrefred for ett slit for å få av den gamle,fangeren ble satt på uten prøvemontering og passet så godt som 100%,så her er nå noen bilder,har også lakkert krom ramma rundt den orginale grillet matt svart som en test for å få noe mer helhet i det,syntes det var noe som ikke stemte når fronten hadde krom oppe men ikke nede. Hehe og før noen sier det så,ja bilen min trenger alvorligt en senk,og det vil komme me tiden,men en flatskjerm var det som måtte komme først sa dama. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 6, 2007 Å her e den me Svart Grill,hva syns dere om det,litt dårlig mob bilde da,bedre kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 6, 2007 Ble bra med svart grill og ny fanger. Oettinger har jo knall kvalitet på varene, både utseendemessig og ellers. Pen A4! Forresten, hva med å lakkere speilkappene i samme farge som bilen for å videreføre den 'svarte looken'? Tror det ville gitt et mer helhetlig inntrykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 6, 2007 Ble bra med svart grill og ny fanger. Oettinger har jo knall kvalitet på varene, både utseendemessig og ellers. Pen A4! Forresten, hva med å lakkere speilkappene i samme farge som bilen for å videreføre den 'svarte looken'? Tror det ville gitt et mer helhetlig inntrykk. Joa,har tenkt tanken angåendes speila,men litt inne i meg så synes jeg at bilen passer kromma speil siden den har krompakken,men så sier noe av meg at snart så har alle kromma speilkapper og at det kansje snart er på tide å fjerne de,men de blir nokk ståendes på tenker jeg,ivertfall til bankkontoen fylles litt mer,har brukt nokk penger nå,ny grill å S4 lister er også kjøpt og senkesett er på ønskelisten så time will tell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...