Hva slags motor er det i denne? (bilde)

Anbefalte innlegg

Dette er bilen til onkelen min, en mer eller mindre mishandla C4 av ettelleranna som han ga for mye penger for, spør du meg.

Men det er lite som skal til for å få den veldig pen igjen, og den har alt det som skal til for å få en C4 pen, bare litt shining og lakk som skal til.

Men hva slags motor er det som står i den? Jeg har ikke truffet han selv enda, bare knipsa et bilde når jeg kjørte forbi her om dagen, og lurer veldig på hva det R-merket er forno(ser ut som det er noe noen har satt på sjøl det da kanskje..)

Noen som vet dette? Og evt kanskje kan finne ut hva slags bil det er? Så kan jeg til og med mobbe'n litt når vi møtes.. :D

Bilde029.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det R merket der ligner mistenkelig på R'en fra Type R Hondaene, så jeg tviler STERKT på at det har noe med motoriseringen i Audien å gjøre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det jeg regna med ja :D

Men det er sportsinteriør og understell på den..

Men tror ikke det er noen S heller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en 1992 2.8 Quatro

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det R merket der ligner mistenkelig på R'en fra Type R Hondaene, så jeg tviler STERKT på at det har noe med motoriseringen i Audien å gjøre...

Lignet veldig, ja. Få det vekk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først skal jeg få mobba'n noe jævlig når jeg treffern :D

Så skal jeg ivei å ta det av ei natt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.