Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Mattis Wang

Tips: Extra Gloss Protection SKAL påføres og tørkes av for hånd.

(ja, jeg har kursbevis fra Autoglym)

Finnes det kurs for sånt? Hvor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mattis Wang

Tips: Extra Gloss Protection SKAL påføres og tørkes av for hånd.

(ja, jeg har kursbevis fra Autoglym)

Whee! Jeg har også kurs i AutoGlym produktene. Det er flere som holder kurs i ulike produkter og i ulike behandlingsmetoder av bil. Hør med importør da disse har mest oversikt over kursene.

Extra Gloss Protection

Viktig her er det å benytte en ren bomullsklut og påføre et tynt tynt lag. Vær nøye med å påføre jevnt og forsiktig, og bruk god tid på å få det bra. Det har man igjen for... Som Morten sier så MÅ Extra Gloss Protection tørke i minst en time. Tørketid avhenger litt av varme og luftfuktighet, men for å være sikkert så lar du den stå et par timer. Her er det uhyre viktig å la den tørke helt inn, og ikke være for rask. Benytt helst AutoGlym sin egen polishklut til fjerning.

Og alle som ikke har prøvd Extra Gloss Protection går virkelig glipp av nope. Husk å vaske bilen og polere den med "Super Resin Polish" først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.