#1 Skrevet Mai 28, 2007 Er det mulig å få ut fremre gulv-teppe i en mk3 uten å måtte plukke ned dasj? Edit. Fikk det ut uten å ødelegge noe. Måtte bare demontere litt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2007 Hvordan gjorde du dette? Tenkte å ta ut alt inni min, mistenker fukt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2007 Hvordan gjorde du dette?Tenkte å ta ut alt inni min, mistenker fukt.... Ut med baksete, ut med stoler fremme, ut med deksel rundt brekket, ut med ramma rundt girstang, ut med midtkonsoll, av med det "støttestålet" (4xM8 bolter) på sjåførside, av med de 2 små varmluftkanalene (skjøt mellom apparat og den kanalen som ligger under teppe). Lister på kanalene må også av, samme med deksel på sparkepanel. Nå skal du kunne lure frem teppet på ene siden (under varmeapparat), så andre siden. Teppet er splittet originalt, så det er egentlig "bare" å plukke ut alt som "ligger oppå" teppet. Barke del ligger jo helt løst når du har fått ut baksete og de 2 dekslene under seteputen, barkerst i døråpningen. Som du kan "se", så har jeg hatt en grundig vask inni bilen i dag..... :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...