#1 Skrevet Mai 28, 2007 usikker på hvor jeg skal legge ut dette. men jeg prøver. ser det er flere som refererer til vmaxx senkesett. siden jeg er ny i dette gamet. hvor får jeg tak i? mk3 vento hvor mye senker dette? takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2007 Blant annet EyeCandyRacing(.no) har dette.. Senker vel 0-120mm til MK3, dog litt mindre om det skal være lovlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2007 aah. takk anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2007 Jeg kjøpte Vmaxx til vento'n min for 2 uker siden, det funker veldig bra:D lett å justere også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2007 Hva med stivhet? Alt for stivt, eller er det fortsatt litt komfort igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...