#1 Skrevet Mai 28, 2007 vilken turbo er det som står i en Audi A4 1,8T 1995 mod? tror min er gåen.... lader nesten ikkje i det heiletatt... hjelp meg fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2007 vilken turbo er det som står i en Audi A4 1,8T 1995 mod? tror min er gåen.... lader nesten ikkje i det heiletatt... hjelp meg fort jeg er ikke sikker, men kan det være K03? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2007 Helt sikker på at det er turboen og ikke en sprukket slange eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2007 er nok en k03 ja. kan være magnetventilen din som er ødelagt å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2007 må eg bytte denne n75 ventilen for å sjekke dette? eller er det noen andre trix eg kan gjere for å konstantere at det er dette som er problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2007 vag-com kan vel være til hjelp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2007 dra ut magnetventilen og se om den går enda dårligere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2007 dra ut magnetventilen og se om den går enda dårligere... hmmm... nåken som kjpt kan forklare kor denne sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2007 På slangen som går fra turboen ned til et rør som ligger tvers under radiatoren. Ventilen sitter stukket ned i en flens i denne slangen. Dette blir i området ved høyre hovedlykt/radiator. Trangt nedi der, men du ser ventilen om du leiter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...