#1 Skrevet Mai 28, 2007 Er det noen som vet om en rimelig og god plass i området som driver med soting av ruter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2007 Ring Ronny Fjogstad, han driver et firma som heter DEKORatøren, og er RÅ på solfim! Trolig en av de beste her i området. Ronny 412 39 955. Jeg har brukt han på flere biler, og er meget godt fornøyd1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2007 Må hive meg på her jeg og, og anbefale Ronny på det varmeste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2007 Hva ligger prisene hans på, vet dere d? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2007 Eg betalte 5500 for A6n min for ei uga siden... sattan så bra d blei.... alle rutene utenom frontrutå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2007 Hva ligger prisene hans på, vet dere d? Prisene varierer etter biltype. Ring han, så får du nok ein goe pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2007 jeg betaler 4500kr for alle ruter uten front rute såklart på en golf 4 5 dørs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2007 Hvor er det han holder til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2007 Solskjerming & Reklame på Forus:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2007 Aaaaalt for dyrt!!!!! Sko faenmeg ha 9000 for å sota audien... Ronny e best å billigast+ an e en alright kar å snakka med og... Han holde te rett ved siden av forus bilpleie,leie et lite bygg av F.b 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 29, 2007 Ellers kan du ringa t Vidar på IDCO Tlf 91652990 Han e billige + du få sikkart rabatt i gjøna klubben og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 30, 2007 Jeg har nå snakket med Ronny Fjogstad på DEKORatøren, han gir oss 15% på solfilm og har goe priser i utgangspunktet også. Han bruker Sungard solfilm, type performX som finnes i 05, 20, 35 & 50. Ta kontakt på 412 39 955. Du treffe han vel ca 24/7... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 30, 2007 Hvor holder han til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 31, 2007 Hvor holder han til? Se to innlegg opp... Han har lokale på Forus Bilpleiesenter på Heiamyra 6, Forus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 31, 2007 Tror eg åg må kontakta'n for å sota vindunå på Golfen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 1, 2007 Har fått sota Familievagnen min og der og e veldig fornøyd me Ronnys arbeid og filmen han bruker... Var heldig og fikk en kjempe bra pris på d og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 6, 2007 Noen som vet om en som gjør det her i Oslo da og e samtidig flink med soting??? Takker for alle svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...