#1 Skrevet Mai 28, 2007 Tok meg en liten pause i eksamens stresset og satt meg ned med photoshop en stund. Dette endte i en bredda q7 coupè hehe, Liker at det ser rimelig orginalt ut: rolleyes Hva syns folket? Utgangspunket Modden Link til stort bilde *HER* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2007 Utrolig tøff !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2007 Ser ut som du har skills med airbrush i ps. Lyst å hjelpe meg med en større ps-mod? Betaling: stor taknemlighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2007 Utrolig tøff !! takker;) Ser ut som du har skills med airbrush i ps. Lyst å hjelpe meg med en større ps-mod? Betaling: stor taknemlighet. Har ikke all verden av tid om dagen men send en pm så skal jeg sikkert få fiksa noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2007 Så veldig bra ut , men er det bare meg som syntes de speila ser litt store ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2007 Den ble jammen feit;) setter en sånn på ønskelista 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2007 den blei j....vlig rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2007 Det der var jo helt sykt bra!! artig å se på folk som har peiling!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 28, 2007 Håper og se denne på vegen innen 1 år ! Utrolig fet og photoshop kan du ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 28, 2007 Så veldig bra ut , men er det bare meg som syntes de speila ser litt store ut? Orka ikke fikse orginal speila på første bilde.. Bedre nå? Link til stor *LINK* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 28, 2007 neste års gatebil taxi ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 29, 2007 Fett, minner meg mye om Audi Shooting Brake konseptet som kom for et par år siden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 29, 2007 Tøft... hehe, ser for meg den der i virkeligheten. Nesten to meter bred og fem meter lang coupe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 29, 2007 Orka ikke fikse orginal speila på første bilde.. Bedre nå? Link til stor *LINK* så straks bedre ut pirkete som jeg er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 29, 2007 så straks bedre ut pirkete som jeg er Bare bra med litt kritikk Så bare gi noen vink om dere syns jeg burde endre på noe. Noen som har ett bra felg foreslag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 29, 2007 hadde kunna tenkt meg å sett denne med bakdører også eg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 31, 2007 En sånn vil jeg ha: smil : Hvor får jeg kjøpt den henn: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 31, 2007 Noen som har ett bra felg foreslag ? White Spoke Måtte bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...