girutveksling på lupo 1.0 vs. 1.4

Anbefalte innlegg

blir meget mulig importert lupo etterhvert, men litt usikker på om jeg skal gå for 1.0 (som jeg har hatt tidligere) eller om det er noe å hente med 1.4.

da tenker jeg KUN på turtallet man havner på i ca 100 km/t innbyrdes disse to motorene, da jeg er fullstendig klar over hvor ræva det går : rolleyes

noen som vet hvor man finner slik teknisk info, eller har egen erfaring? kikka litt på div vw sider, men finner ikke frem til konkret info!

mener å huske 1 litern min lå på ca 3000 rpm ved 100 km/t med 195-50-15 gummi...litt mye og slitsomt synes jeg, og lurer derfor på om det er noen forskjell på kassa på 1.4 litern.... : klø :

innbiller meg forresten at kassa på 1.4 er samme kasse som i polo 1.4....

thomas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for å spørre på en annen måte - hva ligger turtallet i 100km/t på i en polo 6n (2) med 1.4 75 hestern???

ser vel ikke bort fra at det er samme kassa på både 1.0 og 1.4 på lupo'n, meeeen....

noen som har en slik polo som kunne sjekka en dag dere var ute å kjørte maks lovlig!?!? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.