#1 Skrevet Mai 28, 2007 Noen som veit om no carbonpanser til mitt lille gull? Billig eller tøffe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2007 http://www.astp.no kan skaffe det. ring og si du skal snakke med anders. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2007 tlf 555 27 290 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2007 Post gjerne pris her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2007 jeg har ikke spurt hva de koster der men regner med at du må ut med litt for et skikkelig karbon panser. Gi oss en lyd etter du har ringt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2007 har ikke hatt tid til å ringe. har bare glemt det. men skal prøve å få tatt en tlf i mårra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2007 sjekket prisen? er spent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 6, 2007 ringte å snakka med dem i dag. et skikkelig panser med 100% carbon kosta ca 7500. det var noe av det bedre på markede. men han kunne skaffe carbonpanser til 5000. alt fra hva man ønsker. Vanlig og med masse mikk makk som intak og greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 9, 2007 var jo ikke så gale pris det da.....bestilte du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 10, 2007 nei. jeg bestilte ikke det enda. skal ha justerbart senkesett først. Også skal jeg fikse det kosmetiske til vintern. da skal jeg kjøpe fangere og panser og lakkering og hele pakka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 10, 2007 Ligger noen på ebay.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 10, 2007 fant noen hos vis racing.! Med den kursen som er i dag koster de jo ikke no mer enn 5tusen! http://www.visracing.com/oldcatalog/index.php?cPath=24_264_372 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...