Anbefalte innlegg

Har fått litt problemer med den beryktede multitemp giveren på in 3b motor. Først begynnte den å melde høy motor temp i høyresvinger, og nå er den helt død. Våknet litt til liv noen sekunder og viste 60-70 grader og deretter ned til null igjen.

Har prøvd å søke, men finner ingen tips om dette. Jeg mener nemlig bestemt at det finnes en måte å operere disse på, og reparere de selv..... Noen som finner riktig link eller som vet hvordan det gjøres?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei... men det skal gå an å fikse disse med litt teknisk innsikt og en loddebolt. Og som flysystemavioniker så får jeg vel bare operere å se hva jeg finner hvis ingen har noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg prøvde å fikse en,men det blei mislykka. vet det lå en guide ute før på hvordan det gikk ann å prøve å fikse,men mulig denne ikke er kommet over på nye forumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.