#1 Skrevet Mai 28, 2007 Har fått litt problemer med den beryktede multitemp giveren på in 3b motor. Først begynnte den å melde høy motor temp i høyresvinger, og nå er den helt død. Våknet litt til liv noen sekunder og viste 60-70 grader og deretter ned til null igjen. Har prøvd å søke, men finner ingen tips om dette. Jeg mener nemlig bestemt at det finnes en måte å operere disse på, og reparere de selv..... Noen som finner riktig link eller som vet hvordan det gjøres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2007 kjøper ny her: http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_63&products_id=468 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2007 Den er grei... men det skal gå an å fikse disse med litt teknisk innsikt og en loddebolt. Og som flysystemavioniker så får jeg vel bare operere å se hva jeg finner hvis ingen har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2007 jeg prøvde å fikse en,men det blei mislykka. vet det lå en guide ute før på hvordan det gikk ann å prøve å fikse,men mulig denne ikke er kommet over på nye forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...