#1 Skrevet Mai 28, 2007 Vurderer å bytte ut to stk. 8,5" 19" ASA AR-1 krom ET 35 med to stk. 9,5". Dekkene jeg bruker i dag er 245/35/19. Skal bruke de samme dekkene på nyhjula. Kommer det til å se dumt ut med samme dim. foran og bak men mer strekk bak? Har innpress 35 i dag. Med 9,5" felger må jeg vel få felgene lenger inn? Må jeg valse for å få dette til å funke? Isåfall, hvem valser i Troms? Ble endel spørsmål her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2007 Mange som er inne og ser, men ingen svar?? BhUmPpP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2007 Vet ikke hva forskjellen på plass er på A4 og A6, men jeg gikk over til 9,5" på alle 4 hjula og det måtte valses litt for å få de innafor hjulbuene men etter jeg fikk valset litt ble det faktisk ganske god plass... Kjører med en del smalere dekk enn det du har planer om og det har mye å si på plassen.. Det er også såvidt subbemerker på fjærene bak som dekk/felgkanten på innsiden har laget.. har innpress på 35.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2007 Kommer det til å se dumt ut med samme dim. foran og bak men mer strekk bak? Jeg kjører med 8*18 foran og 9*18 bak, og 235/40 foran og bak. Jeg syns det er kuult med litt strekk bak og rett kant foran. Det er ikke noe godt bilde, men det var det jeg fant i farten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2007 Takker for svar Hvem valser i Troms da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2007 Vurderer å bytte ut to stk. 8,5" 19" ASA AR-1 krom ET 35 med to stk. 9,5".Dekkene jeg bruker i dag er 245/35/19. Skal bruke de samme dekkene på nyhjula. Kommer det til å se dumt ut med samme dim. foran og bak men mer strekk bak? Har innpress 35 i dag. Med 9,5" felger må jeg vel få felgene lenger inn? Må jeg valse for å få dette til å funke? Isåfall, hvem valser i Troms? Ble endel spørsmål her 8,5x19 foran og 9,5x19 bak med 245/35 19 kommer til å se bra ut. Ikke så mye forskjell i strekk. 1 tomme bredere felg kommer 13mm lengre ut med samme ET på for- og bakfelg. Dette er det sikkert plass til siden bakhjulet ikke skal svinge. Men om du kan velge fritt, så er det fordel å ha ET40 på bakfelg og ET35 på forfelg. Å brette inn skjermflensen litt går sikkert an (hvis det er nødvendig) og da sitter fortsatt lakken fast og det samme gjør innerkskjermen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...