#1 Skrevet Mai 28, 2007 Hei. Lurer på om det er noen som vet om folk som motivlakerer her i området?? Bandit "NOKAS" hjelmen min har fått seg noen saftige merker... Siden den er matt svart, og laget med lakk er 0,001mm tykt, så er det fort gjort... Tenke at hvis den først skal fikses, så kan den jo motivlakkeret og få noen lag med klarlakk på seg, så kan jeg i det minste stryke hansken over den (hvis det ikke koster skjorta da...) Og ja, vet at 2 hjul ikke er godt likt, men køa fra hafrsfjor mot rumag er jo unnagjort på 2 min om morgenen med 2 hjul :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2007 Han Nsr160 på bilforumet er fra Stavanger, han er visstnok en ræser på motivlakkering. Gjerne sende han en pm der inne om du er medlem. Link: http://www.bilforumet.no/lakk-og-karosseri/98324-nsr-160-page-rankingover-noe-han-ikke-kan-motivlakkering-med-airbrush.html PS: Sjekk ut siste sidene i tråden hans.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2007 Nå har jeg sett gjennom sidene på den linken, og må si den fyren har gjort ENORME framskritt fra side 1 til side noen-og-60. Meldte meg inn i all hast og fikk sendt han en pm... Venter i spenning på svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2007 Han Nsr160 er lillebror min. Snakket nettopp me han og hørte at du skulle sende over hjelmen t han. Ska bli kult å se vilket motiv du har tenk å ha på den og vordan d blir når hjelmen din "blir" ferdig. Han holder og på å lakkere ei el.boble for sønnen min som han skal kjøre rundt i når han blir stor nok Å i mårå reiser han til østlandet for å ha en liten Airbrush konkuranse med ei jente fra østlands området som og er ganske dyktig til å motivlakkere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2007 Spennende! Har sett Audien hans, er ganske rå på sin egen måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2007 Travle stunder for tiden... He****es eksamener : bh : Men etter morgendagen er det SOMMMERFEIRE (!!!!) i 2 dager før jeg begynner på jobb har overlevert planene mine til han... den som venter får se hvordan d blir når d blir ferdig. Hvis det blir fint så tørr jeg jo nesten ikke bruke den, i fare for å tryne... Får prøve å lande på beina eller ryggen hvis uhellet skulle være ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...